OS i natt


Ja, vad ska man säga...
Kl 01.15 hade jag ställt klockan OM jag skulle ha somnat innan Kronornas debut i OS. Men det gjorde jag inte förens ca 5 minuter innan matchens start!
Bra jobbat!
Vaknade kl 03 ca... av att plogbilen var utanför fönstret, och då började ju 3e perioden med, jag som trodde jag missat HELA matchen! Så lite glad var jag.... Såg att det stod 2-0, sjukt bra!
MEN sen då... När det är ca 7 minuter kvar av matchen somnar jag igen.... Trött som ett as... Och vaknar 04, då var det ÖVER, så det vart sängen omedelbums!

Så nu väntar jag på att repriserna ska börja kl 11, så kanske jag har tur och få se Sveriges match igen innan jag börjar jobba kl 17!

Damkronorna då, fy gröne va dåligt, 12-0 eller va det nu vart.... Helt jävla sjukt men Kanadas damer var grymma!
Och inte nog med de, Anjas krasch/flyg tur då... HERREGUD!!!
Tur hon gick själv efteråt säger jag bara, kunde ha gått riktigt illa...


 Nu frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0