En bra måndag!

Idag har varit en bra måndag. Det är inte så ofta som det händer.
Det har nämligen varit sommar värme så jag drog på en promenad imorse.
(utsikten från min morgonrunda, man ser hela stan bakom träden!)
När jag kom hem vart det lite frukost och sen solning på balkongen, där det var sjukt varmt, och Håkan Hellström i stereon.
Ett telefonsamtal och en dusch senare var det dags för jobb. I stan. :)
Jobbade där pga. sjukdom. Fick vet att jag fått löneförhöjning med 10 kr och att jag dessutom fått fel lön sen i februari(?). hihi....
Så det rullar väl in lite extra här framöver då.
Jobbet i stan gick iaf galant och Lilli kom in och hjälpte mig och stänga eftersom jag inte har nå nycklar dit.
Hemma igen kunde jag inte sitta still så det blev en promenad igen, fick dock tillbaka mitt skavsår så det blir ingen promenad imorgon.
Små kikat lite på hockeyn mellan Kanada och Sverige, innan det var dags för BB.
Somnade i pausen, som vanligt och vaknade nu före tolv.
Så nu intar jag sängen istället.
En fantastisk måndag alltså.
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0