Brandsäker...

Idag ramlade Frida in precis innan jag slutade på jobbet och det resulterade i en shoppingtur på ca 3 timmar! :)

Det skulle bli julklappsshopping, men det vet jag väl inte om man kan säga att det blev om det bara följde med en julklapp hem?!
Mest vart det till mig, men behövliga saker som:
- en bh från Change

- brandfilt och pulversläckare från IKEA, billigt med Family kortet ;) A-L och jag pratade om att införskaffa de igår nämligen, och nu stod dom ju där och skrek på mig

- ett par svarta täckbyxor från Stadium, med 20% rabatt kod

- ett baslinne (inte med på bilden) från Cubus

- en julklapp till ett syskon (inte heller med på bilden såklart!)


Nu ska jag kocka ihop nån mat....! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0