Att klicka hem...

...är så simpelt och BRA!!! ;D
Har letat nya sängkläder... Men inte hittat några bra!
Idag när jag kom hem så surfade jag in på HMs sida och sen in på rean!
Där under HOME fliken hittade jag dessa påslakanset

som jag tittat på tidigare men dom tog slut innan jag hann reagera...
Nu hade dom kommit in igen och dessutom på ett billigare pris!!!!!
Så jag klickade hem 2 av varje! :D
Super happy!!
Dessutom kan man mixa och matcha.
KING!!
(dock kommer dom inte förens i mitten av februari, men jag kan vänta!)




Och inte nog med det...... TIMRÅ gick och vann ikväll!
Dom slog Frölunda, vilket är VIKTIGT, VIKTIGT, VIKTIGT!!!!!!
Magnus P-S gjorde båda våra mååål!!
Så jävla bra!
Den killen han kan han! :P

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det rosa täcket är läckert :) själv så har man ju det. justnu så äre det täcket som täcker mitt duntäcke :)

2010-01-27 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0