To give up something you love IS hard!

Ieftermiddag drar vi till stugan for the last time. Vi blir borta tills på söndag.
Så här ska det åkas skidor tills jag får sån träningsvärk att jag inte kan gå! Det lovar jag.
Det jobbigaste kommer ändå vara att ta allt pick och pack och rensa ur stugan och se den bakom oss när vi far hem och veta att det inte är vi som äger den längre. Jobbigt.

Men vi har många bra minnen därifrån det ska ni veta. 
Tänkte därför bjuda er på en rad med bilder från den absolut bästa platsen, Åre/Duved och vår stuga.
En nostalgitripp blir det för vissa.
Så välkommen till mitt Åre!


Stugan från början till slut. Har blivit en del ombyggnationer som ni ser.

Roger & Paula var med och utnyttjade sin bröllopspresent och afterski på Bygget såklart.

Jag, Pillan, Ronssa  & Hanna spenderade nyårsafton 05-06 i stugan.... hahahahaa.... åkte limo och åt grädde med glass!

En dag med Tove i backen

Jag och mamma fikar medans pappa provar nya kameran i Rödkulle -07

Omgivning -08

Sportlovet 09, nya grannar, mycket snö, liftsystemåkning Rödkullen-Ullådalen-Stendalen-Toppen-Tusenmetersliften-Tott, jag i en Audi och liften i lillBjörnen, fika på Kastrullen, toppen, VM6an, brorsan, en insöad husvagn, Backyard Babies på Bygget och en William som sitter på bror.

Ny snö, en hel familj som ska på Dippan och se Wallmanssalonger och käka 3-rätters.

En fullpackad bil styr mot Åre för att fira nyår 09-10 tillsammans med vänner, galet, galet, galet men dock sååå roligt!

Åre I love you forever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0