Nytvättat hår

...är väl det bästa och värsta som finns!
Det är lent med ack så flygigt och gör inte som man vill men luktar gott....!
Det är iaf nått jag tänkt på idag... haha!
Ja, jag vet att jag är konstig men ibland kommer sånt här upp!

Har jobbat på dagis på förmiddagen (9-13) och nu väntar kvällspass på Gina (16-20)!
Har försökt tagit en powernap här emellan men det gick väl sådär. Lär väl somna i Sandras soffa till filmen, efter den fina middagen hon ska göra (fast jag vet inte vad det blir, men det brukar bli gott!)..
Så ikväll blir det alltså MYS med grabbarna & tjejerna! :D

Nu ska jag banne mig ta fram snabelsugaren och kör med den ett varv... fast jag inte orkar, men jag kommer inte orka imorgon heller!
Ajaa...

Ses ikväll mina lövli friends! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0