En tidig dag

Det hade jag idag, från jobbet alltså!
Började kl 7 imorse och då var man klädd i mysdress, jacka, vantar och mössa då man cyklade...
Men vid elljusspåret där jag går genom skogen kom en man joggandes i ENDAST shorts och t-shirt! Det var ca 4 grader ute då....!!!! Vad tänkte han med?
En annan kände sig lite påklädd om man säger så! ;P
hahaha...

Framme på jobbet skulle jag låsa cykeln, MEN då har en jag glömt nyckeln till låset hemma!
Tur att vi har broar på baksidan som jag kunde ställa den på!
Jäkla klant....

Annars har det var en helt OK dag.. Fick ju sluta tidigt också... 14.00! :D
Så väl hemma vart det en powernap, och sen vart man väckt av en strumpförsäljare som ringde på hemtelefonen!
Usch för sånna... Dom är så jobbiga!

Sen har jag faktikst inte gjort så mycket mer... Och GUD så skänt det har varit! :)

Men så här såg det ut när jag cyklade till jobbet imorse:


Nu ska jag göra mat sen se IDOL! :)

Soo long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0