Efter regn kommer solsken!

Så sant som det är sagt...
Eftersom det regnat i 2 veckor i rad om inte mer så är den så sjukt välkommen!
Nu hoppas jag bara på lite minusgrader och mycket snö så är vintern räddad! :)

Annars då....
Igår var det jobb på dagis och sen vart det pizza, chips och Idol i Sandras soffa! :P
Sjukt trött när jag kom hem vid 23 så jag hoppade i säng direkt och ögonen föll ihop så fort huvudet landade på kudden! hahaha....

Imorse vaknade man tidigt, och då menar jag tidigt...kl 6 tror jag klockan va!
Men jag tvingademig själv att ligga kvar och vaknade vid halv 10 efter en jakt med Gina personalen i City + måltid med barnen och personalen på dagis!
Mardrömmar, drömmar, ja what ever!
Helt sjuk iaf... helst jakten jag gjorde med Gina! Den handlade förövrigt om dagens jobbande så jag kommer vara på helspänn och ha koll på ALLT! Eftersom ALLT i butiken försvann på ett ögonblick, t.o.m. inredningen!
hahahaa.....
Sjukt sjukt!

Så det är jobb som gäller 12-16, så jag får knappt njuta av solen!
Men men, så kan det gå!! :)

See you in town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0