Måndag idag

Och trött var man, jobb vart det och kul som bara den var de! :)
Helgen har varit toppen!

Fredagen spenderades lite med mamma och med Sandra, en tripp till N:a Berget vart det också och jordgubbar... :)

Lördagen började med en tripp till Birsta med Sandra och hennes syster sen åkte vi in till stan, efter vi spräckt Sandras byxor, kollade in motorcyklarna och försökte slå rekord i fikande mot Östersund (vilket dom vann!)....
Träffade Tim och Frida en sväng på stan och sen vart det hem för att städa och fixa inför kvällen...
Runt 7 droppade man in till Pillan där vi skulle käka middag, Pillan, jag, Sandra, Frida & Tim.... Mysigt, go mat, gott dricka, massa svengelska och massa tok! hahahahaaaa...
Sen vart det utgång för mig, Pillan och Sandra, vi hamnade på Oscar som ni kanske sett... ;P
Sjukt kul och på vägen hem vart det ett låångt telefonsamtal från en oväntad och plockning av blommor... haha...
Pillan käkade rester och jag gjorde henne sällskap innan jag cyklade hem! Även att solen då var på väg upp.... :P


Igår var det ju morsdag, vi for till mormor och firade lite där, käkade tårta och så... Sen mötte jag upp Sandra och det vart lite mat sen åkte vi mest runt... haha...Landade dock hemma hos mig... Men det vart en tidig kväll....
Halv 10 for hon hem och jag somnade fort efter en snabbdusch! :P
Så kan livet på en pinne vara....

Nu ska jag se klart CSI, sen hoppa i säng... :) Imorgon ska man jobba och sen rösta inför EU-valet!



Vet ni föresten hur man ser att fiskar har gift sig?
....................
Det blir ringar på vattnet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0