Vi har gjort de igen...

Varje gång säger man att de ska inte hända igen... Men så igår var de dags igen för.... FEST! hahaa... Alltid samma visa, vad ska man ha på sig?! Man har inget hemma! Hur ska håret vara med mera....
Men efter många om och men och i tro om att vi var sist att komma på förfesten så vart de en ganska bra kväll ändå!
Vilka vi va?! Gina gänget, eller iaf några av dom + mig då! :D haha... Kul kul, med skön sång och en trång taxibil-tur ner mot stan!
Pillan och jag gjorde även några goda gärningar under kvällen! ;) haha....
De var väl en hyffsad kväll med inhopp på Oscar och Aveny, för att sen avsluta kvällen vid 2 tiden med nattmat från MAX... Vi fick med oss ett extra mål mat (så de var någon stackare som blev utan!) i taxin hem till Pillan där vi då skulle äta upp skiten men hamburgarna fick spenadera resten av natten i kylskåpet istället för i magen... Och jag själv landade på Pillans soffa iförd mysbyxor, t-shirt och tjocktröja under en filt! :P Mysigt värre....
Idag har vi mest sovit, blivit äcklad av mat (iaf jag), käkat upp våra gårdagshamburgare (ingen höjdare), pratat om gårdagen och skrattat en massa! :D
haha... Ja, helt sjukt va de...
Så här såg våra "fina" hamburgare ut idag..
 
Ett Maxmål och en Friscoburgare...

Nu är man hemma, har tagit en låång dusch och känner sig som en människa för första gången den här dagen! ;P haha...
Nu är de sova som gäller, för imorgon ska man vara en pigg och glad dagisfröken!

Ha en underbar natt tillsammans och hoppas att ni har haft en lika kul helg som mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0