Ny soffa

Den gamla soffan har bytts ut mot en ny idag! :D Den verkar hel iaf! haha....
Tyvärr har jag inte hunnit monterat ihop den än så jag sitter på golvet och Camilla i fotöljen... :)
Vi har käkat middag och nu står det en äppelpaj i ugnen! :P
Gott gotti gott gott!...

Och TIMRÅ IK är bäst!
Vi slog HV71 på hemmaplan med 6-5... Grymt bra match! Jag lyssnade på radiosporten... Hilma bra då man inte kan vara på plats! :)

Nu ska jag se på tv och käka äppelpaj!



Nu är de bestämmt!
Jag, Camilla och Pillan kommer sitta på norra sidan i EON Arena den 30e oktober och se matchen mellan TIMRÅ-MODO!
Derby så de sjunger om de.... :D



Ha en underbar natt tillsammans....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0