Oktober = Rosa Bandet månad


Som sagt i lördags så stöttade både jag och Pillan Rosa Bandets insamling genom att köpa varsin dvd film... :)
Idag gjorde jag de igen fast jag köpte Försvarets hudsalva där 2 kr gick till bröstcancerfonden... :D

2 kr är inte mycket, men gör många den lilla utgiften så blir det en hel del...

Rosa Bandet har många kampanjer i gång nu med olika företag...
Lindex har en Pink collection med olika t-shirtar... Snygga dessutom! (www.lindex.se)
Åhlens har den där dvd kampanjen...
Mavalas nagellack... 36 lack i serien Contribution colours...
ICAs ekologiska äpplen och motötter...
Viledas städprodukter...
Lambis toalett och pappersnäsdukar...
mfl...

Mycket bra... Gör en insatts du med och rädda liv... :D

En helt annan sak är att jag har klippt mig idag!
Det vart ganska kort för de va ganska långt!
haha..

Ha en underbar natt tillsammans...

Kommentarer
Postat av: normalin

jag har gjort insatsen.....vad händer i helgen? ska du med på lite hets? ;)

2008-10-07 @ 20:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0