Today...

...har jag itne jobbat länge... :P Bara till halv 1.... Sen har jag varit på banken och fixat med kontona så nu är man trogen Swedbankare...
Trippat runt på stan en sväng och kollat runt men hittade inget som lockade... Eller jo, massor! ;D
Sen var jag till lgh:en... Min första post hade kommit! Prover från LdB, papper från Mitt Universitetet, schema från Barnens Hus och papper från pensionsgrejset! hihi... Åkte ju inte dit för att kolla posten utan måla klart klädkammeren och nu är det gjort... Min pappa (riktiga alltså) kom förbi med tapeter till vardagsrum och badrum också....
Sen for jah och mamma till Big Boy och åt middag, de resterande två i familjen (bror+andrapappan) var på handledarkurs för övningskörning och brorsan somnade tydligen också! Bra jobbat! :P haha....



Imorgon vet jag någon som fyller år! Nämligen JAG!
Då vill jag ha en massa GRATTIS sms, mail och sånt roligt!
Och sen ett eget inlägg i alla mina vänners bloggar! ;D


Tyvärr blir firandet inte i the new place, utan hemma i G-hooden... :/ Sånt får man leva med och mormor får vänta några veckor till på att dricka kaffe, ur kopparna jag fick av henne, hemma hos mig!
Hon har ju bara väntat i 4 år snart!
Lovade först till 18-årsdagen, sen till studenten, sen till 20-årsdagen och nu tyvärr till 22-årsdagen också...
Men har hon väntat såå här länge gör det nog inget att hon väntar ett par veckor till! :)

Nu ska jag nattpinka, ladda batterierna till kameran och sen crasha i sängen och fundera på vad mamma köpt på Gallerix! hmm....

Ha en underbar natt tillsammans och glöm för Guds skull inte att jag fyller år imorrn! ;P




Uppdaterat:



För Algot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0