Tjabba tjena hallå!

Läget, yo?!

Här är det iaf bra, nu alltså! haha...
Alla på vår avdelning har varit super trött och gått på extra motorn för att orka dagen, vi har varit alldeles uppihejsan både fröknar och barn! :P
Helt sjukt!

Yesterday I got the keys! Jipppi!
Så idag har jag och andrapappan tvättat taket i vardagsrummet och börjat riva tapeterna i sovrummet! :D Nice nice....
Och svar på Sandras fråga i förra inlägget är att man får komma när man vill, bara man hör av sig och tar på sig oöma kläder och har en pensel i handen...haha! ;)
Imorgon ska andrapappan fortsätta, alltså måla taket... :P För jag ska jobba på Barnens Hus, sen roa mig med syrrans dansavslutning! hihi....

Jo, förresten, jag har fått soffan också! Check it out!

Den är mörkturkos! :D hihi....

Nu ska jag pilla på lite här innan det är dags för nattpink och läggdags!

Ha en underbar natt tillsammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0