Tom

I huvudet, det var jag när jag slutade jobba idag... Barnen på dagis tar ut ens sista krafter....
På vägen hem stannade jag till på stan och köpte 2 nya blommor/växter till mina fönster....
Var även iväg på Lofoto och hämtade mina kort jag lämnade in igår!
Så nu är mina fina Retro ramar i fönstret med fina foton! Och blommorna är där dom med... Eller växterna!

Lilla fönstret... Stora fönstret....

Sen bar det av till Bite Line för pizza med Al och Pal... mmmmm.....!
SJUKT MÄTTA VART VI!

Nu är det bara sängen som väntar....

Kommentarer
Postat av: Pillan

sjukt snygga bilder ;) blev ju bra med fikusarna med ju...tack för en trevlig kväll vännen..Kram och god natt

2008-02-05 @ 22:23:47
URL: http://www.nogg.se/pillz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0