Ny vecka, nya utmaningar

Eller nåt?!

Jobbat kortis dag idag och sen var man på banken igen... :) Nu är handpenningen på lägenheten betald!
Så nu är det bara för HSB Rågen att skynda på lite...

Kommer bli sjukt skönt att flytta... Måste ju även kolla alla jäkla kartonger man har med prylar och se vad som måste införskaffas... :P
Måste även tänka över cykelköpte lite, det är den eller en soffa.... Känns lite mer lockande med en soffa så inte vardagsrummet blir tomt än en cykel, eftersom jag redan har en cykel...
Kanske köper cykeln senare också... Vi får la se....

Nu ska vi fara till Birsta en sväng, sen ska jag städa på mitt rum och pröva min nya dammsugare! :D

image132
Vi 3 i fredags.... haha...

Hej svej galej

Kommentarer
Postat av: Sandra

får se när jag hinner skicka..:)
hahaha... jo du har en förmåga att göra roliga grimaser....;)

2008-04-22 @ 11:12:03
URL: http://stateofattraction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0