Julklappar!

Julaftonen spenderades hos Roger, Paula och Benjamin med Paulas föräldrar och min mamma, Sove & Mattias!
Vi kollade Kalle och fikade, såg kan du vissla Johanna och sen mat!
Sen såklart massa julklappar och en spelrunda med Benjamins nya brädspel!
En riktigt mysig julafton!
 
Och jag fick detta:
Små Muminmuggar av Roger, Paula & Benjamin
&
Stekpanna och skärbräda av mamma & Sove
 
Emil fick presentkort på POs och en Kokbok om fisk.
 
Juldagen började med filmer i soffan och sedan middag hos Emils föräldrar och med farmorn.
Julmat i massor!
Och så julklappar såklart! ;P
 
Där fick jag (flest paket! haha):
En Muminjulkula, Muminmugg, presentkort på både Ittala och Change.
Och av Emils farmor fick vi varsitt presentkort på bio.
 
Emil fick presenkort på Birsta City och ett fotbad! :)
 
Tack för en mysig JUL, nu laddar jag om för jobb och REAstart imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0