2015 sista dag

Så går året 2015 till sitt slut.
Ett år man kan vara nöjd över och lägga i minnesbanken.
Det har hänt en hel del.
 
Jag har sytt mer detta år än på dom 5 senaste.
Köpte mig längdskidor, för träningens skull.
Sandra fick Noel, den gladaste ungen jag känner.
Vi var tillbaka till Hamra efter många års uppehåll.
Jag köpte mig inte bara en utan två Marc Jacobs väskor.
Fyllt sista året på tjugostrecket.
Tränat inför och genomfört Vårruset med syrran för antal året i rad.
Snöat in på geocaching.
Odlat mer på balkongen.
Haft tre roliga utgångar.
Köpt en ny bil. Bertan. Och skrotat en annan.
Sett syrran ta studenten.
Haft en bra sommarsemester trots halvdåligt väder, med bl.a. fiske och bilbingo.
Kidnappat Sara till Furuvik med Vickis.
Min andra Sandra fick sin Zoey, vår lilla söta prinsessa.
Började Yoga på Friskis.
Jobbat en hel del.
Umgåtts men mina Sandror och barnen massor.
Varit till Stockholm på Huntingtons konferans.
 
och mycket mycket mer....
 

Kommentarer
Postat av: Sandra och Zoey

❤️

2016-01-06 @ 10:48:48
Postat av: Sandra och Zoey

❤️

2016-01-06 @ 10:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0