Fikadejt

Idag har jag varit ledig. Oj, så skönt jag haft de.
Pillat på lite hemma, plockat undan tvätt som legat en vecka i IKEA kassarna och lagat mat. :P
Bytt bil med pappi då min låter konstigt när man svänger, hoppas han kan lösa de.
 
Och nu har jag kommit hem från en fika på stan med Sandrorna.
Mys!
Bästa på hela veckan. Surra och kolla in preggot! ;)
 
Och så var vi in på Ohlssons tyger och köpte tyg, ska sy ett babynest till Sandras svägerska.
Har ju redan sytt 2 st så nu kan jag ju detta utan problem. 
haha....
Det är så avslappnande att sy och pyssla.
Så äre någon som vill ha ett? ;P Så vet ni vart ni kan fråga!
Iaf vart det ett mer barntyg denna gång, kolla så fint.
Och så blir det vitt inuti.
Ni kommer få se slutresultatet såklart! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0