LEDIG!!!!

Idag är jag ledig efter 7 dagars jobbande! 
Och jag har varit på Blomsterlandet och köpt lite växter till balkongen.
Så jag har planterat och flanerat!
Det blev så fint men jag måste nog in med lite till. :D
 
Och nu har har precis Roger, Paula & Benne åkt hem.
Dom kom förbi på en fika då dom inte kunde komma då jag fyllde år.
Vi åt glass, jordgubbar, maränger och chokladsås!!!
Gött!
Och jag fick en Yogamatta och lite handplockade blommor från deras trädgård.
Tulpanen är sjukt stor och fin och yogamattan illgrön! ;)
(klicka på bilderna för större format)
Sen hann vi med lite Fia-spel också. Benne var sugen.
Mattias var med han också ju, han bor ju så nära så varför inte bjuda in honom också på fikan.
 
Härlig dag i värmen helt enkelt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0