Sista dagen på skidor...

....och det har varit -10 och blåst, vilket då gör det kallare.
Men vi åkte bort mot Björnen idag igen. Det ligger lite i lä liksom.
Vi höll ändå ut länge tyckte jag men vid halv 2 tror jag vi gav upp, för kallt helt enkelt och onda kroppar!
hahahaa...
Så vi tog då en bilsväng till Duved för att se gamla stugan och se till att den mådde bra.
Det var en bil parkerad utanför Så det var toppen.
Ville gå och knacka på men behärskade mig.
En sväng på glasblåseriet gjorde vi med. 
Sen for vi in till ICA och handlade dagens middag, rostbiff och potatissallad och grönsaker.
 
Efter det har vi bara njutit av sista dagen, packat ihop lite och förberett inför morgondagens hemgång.
 
Vi har haft det så bra och mina nya skidor har gått super bra! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0