Stugan!

I söndags for jag upp till Emil i stugan. 
Han hade haft grabbarna på besök under helgen, sån där grabbhelg ni vet! ;)
Så jag packade min lilla bil full med mat och annat och for, när jag svänger in på sista vägen drar det ihop sig och börjar blåsa.
Och så har vi haft det sedan, blåst lite, regnat mycket och solen strålat lite! ;)
hihi... Men fisk har vi fått, ätit gott, åkt båt och bara mått, och fått en massa olika bett!
 
Glassbilen kom förbi också, så jag bara sprang ut och köpte oss en låda!
Glad tjej!
 
Igår rökte vi abborrar som Emil och Leif fått innan jag kom upp, mycket gott och kul att se hur det går till!
 
 
Men idag for vi hem efter en tur på sjön och korvgrillning!
 
Det var början på vår semester det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0