Mer klappar

I söndags efter jobbet fick jag hämtning av Emil då min bil inte startade på morgonen.
Och sen fick vi fika besök av familjen Åldemo för julklappsbyte.
:D
Mys!
Jag fick likadana handdukar av pappa och Karin som av mamma och Sove men har nu bytt till en ljusare aqua.
Så himla sköna handdukar.
Av Anton och Viktoria fick jag detta som dom köpt på Mallorca.
Och sen hade Sara gjort denna till mig. Måste bara fixa en ram sen ska den upp på väggen.
 
Och sen har bilen också fått en julklapp, nämligen nytt batteri. 
Eftersom den inte startade imorse heller. Och det fixade pappa till mig, världens bästa pappa som hjälper sin dotter i nöd och Karin och Viktoria som fick agera skjuts.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0