hej hej onsdag!

Effektiv dag idag!
Var och tränade imorse, det är bra skönt alltså.
Har ju inte tränat på nästan en vecka så det kändes bra. Blir träning imorgon med, för sen blir det ingen under påskhelgen tyvärr. Jobbar hela helgen! ;)
Och imorgon är sista gången man hinner träffa Mobergarn då hon far på semester!
Man får passa på.
 
Efter jag tränat vart det en snabbdusch och snabbfrukost.
Åkte och tvättade av bilen för första gången sen snön kom.
Så det var dags att den fick lite kärlek!
 
Sen vart det storhandling. Jag var inte själv.
hahaa....
Många ville påskhandla, tur jag inte bestämde mig för att göra det imorgon. 
 
Sushi till lunch vart det!
Allt detta innan klockan halv 2!
 
Resten av dagen har jag bara varit ledig, läst lite ur boken Femtio nyanser av honom som jag fått låna av Frida, sovit på soffan och sett missade program på paddan. :)
 
Igår vart man klippt och tillsnyggad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0