Ledig varm torsdag

Idag har vi gått Tarzanstigen, och ja det var svettigt! :) haha...
Och jag vart sittandes i gungan då repet fastnade.
Tur att Sara och Edvard var med så jag kom loss!
När vi kom i mål vart det fika och så tittade vi på utsikten.
Sen gick vi bort till Stora Ängen och så tog vi en tur i Björnstigen med.
 
Hemma hos pappa fick vi sen korv med bröd och sen vart det ett dopp i hajhavet!
Skönt!
 
Väl där hemma igen så kom Emil och sedan åt vi grillat till middag innan föräldrarna åkte på Norra för att se BAO och Helen Sjöholm!
Jag gjorde kväll rätt tidigt jag med, for vid sju och en snabbas in på ICA för att hämta ut paket.
:)
Nu ska jag sova snart, för ögonen går igen av sig själv!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0