Torsdag....

 
Det är redan torsdag och veckan har hittills bestått av träning och jobb!
Idag har jag dock varit ledig, men var på gymmet 7.15 ändå ;)
Städade och diskade och hann se en film (Argo) innan pappan kom med mitt Biokort!
Sen fick jag skjuts av honom ner till stan så jag kunde byta en tröja jag köpte till Emil igår.
Och sen tog jag bussen hem. :)
Nu har jag sett halva 'En oväntad vänskap' och får se klart den när vi kommer hem från Emils föräldrar. Vi ska nämligen ditt över och äta och se Timrå matchen!
Skulle ha hjälpt Frida imorgon inför flytten till huset. Men så blir det inte, ska jobba lite istället!
Need the monetära, eftersom jag varit sjuk.....
 
Dags att dra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0