Almanacka 2014

För andra året i rad har jag beställt min almanacka på personligalmanacka.se
Det är så kul att sitta och knåpa ihop något som blir speciellt till en själv.
Och jag MÅSTE ha en så jag kommer ihåg allt.
 
Och idag hade den kommit i min brevlåda!
Happy Happy!
 
Man får alltid med en plastficka, en linjal och snodd som man får "montera" själv.
Insidan iår vart rosa och grön, och jag valde kalendern i mellan storlek den här gången.
Den jag har nu är en liten, och ser annorlunda ut inuti.
Men nu finns det plast för mer planer.
Framsidan
och
baksidan
 
Och så här ser den ut monterad och klar att användas.
 
Mycket nöjd vill bara använda den nu nu NU!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0