Onsdag & ledig

Tråkväder deluxe!
Såklart, vad annars då jag är ledig..
Ska ta och dra på mig nå kläder, sen bär det faktiskt av till mamma en sväng men först en tur på stan, ska kika in på HM, har sett en tröja där jag måste prova, om den finns!!!

Imorgon är jag också ledig, skulle ha varit ledig på fredag egentligen men bytte dag.
Och då hade jag tänkt gå på Tjejkvällen som stans galleria håller i, men det avrt också ändrat, igår!
:)
Jag ska vara med på praktikant T´s handledarträff med skolan. Och jag blir bjuden på hockey med!
Det är därför jag ska gå, och så får jag hänga med T såklart!
Vi ska sitta i en sån där lounge! ;)
hahaa....
Hallå, vem vill inte gå då liksom!
MEN jag fick inte ha Timråtröjan på mig....
Hmm.. Undra om jag ska hålla de avtalet..........????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0