Bad!

Bakis söndag, men inte så farligt bakis.
Mobergarn och jag åkte ut till Matforsbadet och mötte upp Mama & Lloyd för lite bad.
Sjukt skönt och lillen gillar det, men han vart lite grinig efter ca 45 minuter så då gav vi upp. :)
Sen var tyvärr vi tvungen att åka hem igen till stan då JAG glömt det viktigaste.
Men på vägen tillbaka köpte vi med oss pizza och möttes av denna glada kille när vi kom innanför dörren.
(bild från Sandra S!)
Jag, eller vi trodde han skulle sova då vi kom men icke!
Haha... Pigg och glad! ;)

Tyvärr kunde inte Sandra stanna kvar tills det vart tårta och paketöppning (det var de jag glömt hemma!)..
Men Pillan kom senare så vi väntade in henne istället.
Varför tårta undrar ni nu?!
Jo, killen på bilden "fyller" 6 månader imorgon och det ville ju såklart vi "tanter" fira.
;D
Tårtan!
Presenterna: en Briohund och förklädeshaklappar! 
Killen: Sjukt nöjd över hunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0