Fredag och regnrusk

Det är en bra start på dagen då man vaknar 4 av att det smäller regn mot alla fönstren!!!!! 
NOT!
Att man sen ska kliva upp och tvätta kl 7 gjorde väl kanske inte saken bättre.
Men troslådan ekade tom så vad gör man.
Hoppas dock jag lyckas med sokckerkakan som nu är i ugnen, tänkte liksom bjuda mina fina kollegor på den!
Håller tummarna.
Sen tror jag att det är mycket i huvudet.
Kom nämligen på mig själv att ställa in det som skulle bli gröt i kylen och inte mikron.....
Och när gröten var klar, får jag hälften i knät när jag är på väg med skeden mot munnen.
Hål i läppen ocskå!
Toppen!
Nu ska jag försöka att inte bränna mig på locktången!
 
HEJ!
 

Uppdatering 11:08
Bränt mig på locktången såklart!
Och sockerkakan vart lite torr!
My luck!
Äsch, skitsamma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0