Näsan

Näsan är täppt.
Men jag har jobbat idag ändå, det gick bra trots att man var lite hängig.
Fick rätt mycket gjort ändå, om man säger så!

När jag kom hem somnade jag på soffan och "hoppade" middagen, det vart chokladbollssmet istället senare till Let´s dance! ;) hahaha....

Är man "sjuk" så gör man som man vill.

Imorgon är jag ledig och vad den dagen har att erbjuda får vi se, själva förkylningen bestämmer kan man säga. Hade tänkt baka till födelsedagen men det kanske blir så att jag hoppar det och köper fika istället. Det går ju de med.

Men jag hoppas iallafal att den här natten erbjuder mer sämn än den förra, jävla hosta!

Hade helst myst runt i dessa, men dom kommer väl på Posten till veckan.
(från Gina Tricot!)

Kommentarer
Postat av: sandy

Snygga!!

2012-05-11 @ 12:22:08
URL: http://statodiattrazione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0