Fredag, sommar, trött & lön

Så var det fredag igen, har kört ett tvättpass här på morgonen, antagligen därför som jag är sjukt trött.
Men också för att solen går upp så tidigt och då vaknar jag.
Kanske man ska köpa sig sånna där rullgardiner?!

Men så har det blivit varmt ute också och det gillar vi, dock skall det jobbas i bastoppar i helgen, så hej svättlök!
NOT så roligt.
Så nu måste jag ta och leta fram något bekvämt, icke för varmt för att kunna jobba i.

Skall ta en kaffe med Pillan & Madde innan jobbet också är det tänkt, kanske till och med drar med dom på Kent för att kika på en till berlock till mitt Thomas Sabo armband. :D

På med jeansshorts I guesss!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0