Fredag - sjukstuga

Ojojoj.....
Om man dammsuger och städar riktigt hårt kanske detta tar slut snart!

Vem som smittat oss?!
Såklart är det han som börjar på L och slutar på söt! ;)
(som Sandra så fint skrev det alldeles nyss! ;P hahaha)

Men jag ska iaf försöka hinna med att sy på Mobergarnas kläder idag och baka bullar.
Bullar ska bakas, nån som vill hjälpa till?!

Hostan hade man ju kunna sluppit undan, det är den som är värstigast. Känner mig inte alls utsövd på morgonen.
Och så kör vi en jobbhelg på detta.
Sjuk lär jag vara på måndag!
Yeeey!
Happy Birthday till mig liksom! ;)

Ska inhandla nässpray, c-vitamin och kanjang!

(Japp japp, jag låter som en karl! Men jag brukar inte vara sjuk.....)

Kommentarer
Postat av: sandy

krya på dig!! :)

2012-05-11 @ 12:21:17
URL: http://statodiattrazione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0