Tisdag...

Det har varit en bättre dag idag, fick ett roande samtal imorse, och så var dagen gjord.

Tills det att jag kom till jobbet och "bröt" ihop. Tack för att ni bryr er!

Jobbet har ändå gått bra idag men långsamt och det är väl för att jag vet att jag är ledig i 2 dagar nu. Behöver coola ner och ta det lugnt.
Vill ju inte gå in i väggen.

Efter jobbet kom Mobergarn hit, hann inte mer än innanför dörren innan vi for igen. På torsdag får ni se vad vi hämtade upp.
Hem igen till symaskinen och lagade hennes shorts och skjorta som legat och väntat bra länge nu på att bli tillfixad.
Sofias studentklänning har ju varit prio 1.
Sen åt vi melon med grädde och chokladsås till sista avsnittet av Desperata hemmafruar.
Gotta :)

Och nu innan jag satte mig här lappade jag ihop mina favvojeans, råkade sy fast fickan inuti men hoppas att det inte märks när man har på sig dom för jag orkar inte sprätta!

Nu ska jag lägga mig för jag behöver vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0