Roadtrip

Hej och hallå där...
Senast ni hörde från mig var en tidig morgon på ett hotell i Stockholm.
hahaa....
Vad det var som hände!? Jo, det vart en lite roadtrip kan man säga. Där jag inte visste mer än att vi kanske skulle köpa en bil, eller vi och vi, Pernilla! ;)

Åkte i torsdags eftermiddag ner mot Stockholm, middag på Gävlebro och en tur till deras häst utanför Norrtälje.
Anlände till hotellet gjorde vi vid ca 23... Så det var bara sängen som gällde.

Upp tidigt och käka frukost och sen in mot Söder för att kika på bilen.
Efter provkörning och prat vart det köp för Pernilla, jag och Shira vi strosade runt Medborgarplatsen i 2 timmar i solen under tiden, lagomt sega.
Pernillas mamma drog rätt snabbt från stan, men vi hängde kvar.. Kikade runt i butikerna innan vi bestämmde oss för att Kista galleria hade stort utbud. Och mat!
Så vi cabbade ner och drog. ;)
Ja, hon har köpt en cab! hahaha.....
Vi åt sushi och köpte varsin tröja... Vilken shopping va?!
Sen hade Pernilla stämt träff med Micke så in till Solna igen och träffa honom över en kaffe! :)
Och visa upp bilen.
Och efter de, vart det Uppsala för bolaget och trosköp. För jag trodde ju att vi skulle ha åkt hem den fredagen, men Pernilla hade andra planer. Nämligen ett besök i Västerås. :)
Så middagsdejt och utgång vart det där, och ny bekantskaper.
Sjukt rolig kväll vart det!
Så på lördag förmiddag efter frukosten, åter igen på ett hotell, så styrde vi faktiskt bilen hemåt förbi Sala. Med stopp i Valbo, där det också kikades i butiker.


Vi var hemma lite tidigare än beräknat, skönt med motorväg! ;)
Hämtade upp Mobergarn och hem till mig så jag fick byta om, ett depåstopp i stan för mat på Olearys innan vi drog hem till Pillan där det vart lite förfest och sedan utgång.

Ja, vad ska man säga det vart en sjukt roligt intiativ av Pernilla. Och vi har bestämmt att det blir fler gånger! ;)
Dock tycker jag inte om då jag inte vet vad som ska hända.. Men det gick ju bra ändå!

Eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0