Nytt!

Eftersom jag köpt en ny spis med induktionshäll så fungerar inte alla kastruller och stekpannor på den.
Men dum som jag är provade jag ju endast magnettricket på kastrullerna när jag kom hem efter att köpt den nya spisen.
Och som tur va fungerade ju dom alldeles utmärkt.
Glömde ju stekpannan, SÅKLART!
Så i lördags när jag skulle steka bacon kom jag på det då smöret aldrig smällte. MEN VA FAN!
Så en jag fick göra dom i kastrullen istället och de gick ju galant.
 
Men så idag har jag och Pernilla varit på stekpannejakt.
Och IKEA hade en. ;)
Givetvis var magneten med, litar inte på etiketten... :P
hahaha...
Medalj traktörpanna 329:-, rejält handtag och tung och så tål den att vara i ugnen.
 
Sen dök dessa med också:
Gunstig grytvante 69:-, aka fiskvante! ;)
Sutare ugnsform 79:- 
 
Så nu kan man laga mat igen! NÖJD!
Hoppas bara dessa håller måttet... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0