Gatufesten är över...

..för i år!
Skönt på ett sätt för då börjar min semester på riktigt. :)
Dock har det varit den bästa Gatufesten på länge. Ojojoj så roligt vi har haft!
Onykter i 4 dagar och ändå mått som en prinsessa.
 
Vi har sett Thin Lizzy, Takida, Hoffmaestro & Sean Paul.
 
JAG har åkte tre av dom värsta karusellerna på tivolit och jag åker inte ens karuseller! STOLT!
Upp och ner, hit och dit och en hel del snurr!

Ätit Thaimat i kartong och langos, såklart. Pernilla har åkt kundkorg och så har vi skrattat i massor så nu kommer vi leva länge länge länge! ;)
Vi hittade en pipad Porsche på vägen hem i lördags natt! hahaha

Rösten var igår kvar på stan, tror jag... Den börjar kanske hitta hem igen?!

Bilder från veckan kommer ni inte få se förutom dessa som jag var tvungen att lägga ut iaf (ångrade mig lite smått för att se Pillan åka kundkorg måste alla få se!). hahahaa...
Dom andra håller jag för mig själv!
HEJ! ;) 


Tacka alla som varit med i veckan! Helt jävla underbart!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Håller med dig! Bästa gatufesten ever!! :D
Nu är det bara att tagga för nästa fest haha
Puss!

2012-07-09 @ 14:08:10
URL: http://pernillawestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0