Hejdå helgen!

ÅÅÅ helgen har varit värsta mysig!
Lördagen vart det en tripp till mormor på födelsedagsfika, sen lite jobb och sen mys hos Frida & Tim. Åt hemmagjord pizza, såg Melodifestivalen och Gladiatorerna som fick storstryk! ;)
Söndagen har jag tillbringat på jobbet typ hela dagen. ;) hahaa...
Sen in och hyrde lite film, men så ringde A-L och bjöd in mig på middag, och det tackar man ju inte nej till direkt. :D
Så på Restaurang Vikingen fick man köttbullar, potatismos, brunsås och lingonsylt. Även en Jonas-bulle till efterrätt.
;)
Allt från grunden, jag är så lyckligt lottad som ska få bo med dom när jag blir gammal!
haha..

Värsta braiga helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0