1 december

Varit hemma från jobbet idag med!
Tur i oturen kan man säga.
 
Tur för att det kommit sjukt mycket snö och det har uppmanats att inte köra bil om man verkligen inte måste.
Så som jag skrev i inlägget nedan vill jag inte gå och kika hur bilen ser ut.
Men jag måste göra det sedan ändå, då bilen måste vara framskottad till imorgon då jag SKA åka och jobba. ;P
 
Oturen är dock att jag inte kan åka till pappa & Co. på jul/adventsmys.
Vill ju inte smitta ner alla dom i onödan, eftersom det fortfarande kan finnas smittorisk.
Så nu hinner jag inte träffa Brunfloborna innan jul, trist.
 
Dock har jag hunnit med en tvättid och satt upp ljusstakarna och julstjärnorna hemma.
Ingen gran än har kommit upp, fast jag är bra sugen.
Men som Jonas (A-L´s karl) sa:
Klär du midsommarstången 3 veckor innan midsommarafton?
Nej, jag gör ju inte de. Han har en poäng.
Så den får allt vänta iaf tills om 2 veckor men då banne mig åker den fram.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0