Snabba Cash, boken & filmerna

Jag har hållit på att läsa denna bok sjukt länge, imorse läste jag dom sista sidorna.
Det är så länge att vissa sidor ramlar ur. Pinsamt jag vet! haha...
Men boken var sjukt bra, lite seg i vissa partier.

Vi såg som sagt Snabba Cash 2 på bio i fredags och jag såg första filmen en vecka tidigare ungefär, för jag ville verkligen hinna läsa boken först.
Men jag gjorde ett undantag och såg dem ändå då jag inte hade så mycket kvar i boken.
Och jag kan säga att filmerna va bra men inte fantastiska.
Boken är SÅÅ mycket bättre. I filmerna har dom tagit bort en massa (såklart!) men dom har också ändrat en hel del.
Det är inte okej!
Enligt mig. 

Så BOKEN är BÄST!
Helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0