Huvudvärk och städning....

Idag har det åter igen varit mycket på jobbet.
Kenza och Modelljakten var på besök i gallerian idag, och jorå det märkets. Rätt mycket tjejer som sprang runt. :)
Kul med lite fart!

Tänkte även gå hem lite tidigare men det gick inte.....
Väl hemma innanför dörren så la jag mig på soffan och tog en powernap.
Trött tjej?! JA!
Från och med imorgon går jag tillbaka till mitt vanliga jobbjag! ;)
hihi....
Men jag måste ge mig själv en klapp på axeln för att ha klarat av att vara "chef" dom här två veckorna jag varit de.
Duktig har jag varit!
Förhoppningsvis har jag gjort rätt med! ;) hahaha....

Nu har jag iaf städat klart här hemma och gjort matlåda tills imorgon. Bara disken och tvätten (sen en vecka tillbaka) som skall göras nu.
Tänkte knåpa ihop en topp till utgången imorgon med...
hmm... Får se hur det blir!
Det får ju inte bli allt för sent heller eftersom jag ska upp tidigt imorgon.. Och appråpå de kanske ska kolla när bussen går, om jag inte ska ta bilen!?!

Jo, vi fick oss varsin Budapestbakelse idag med, Johanna var och köpte. Eftersom Norrland var bäst i Sverige förra veckan. :D
Och såklart låg BIRSTA som bästa butik i landet!
De ni!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Du är ju för jävla bra stumpan! stor klapp på axeln och nyp i rumpen får du av mig =D Äntligen kommer du tillbaka till oss =)

syns till veckan!

2011-09-03 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0