14727 steg

Är precis vad jag gått idag. Och de endast på mina promenader! :)
En imorse ensammen och en i eftermiddags med Moberg runt Sidsjön.
Enligt stegräknaren är det 10,6 km (sammanlagt)!
SWEET!

Blev en lunch på stan med, grabbarna kom och höll oss lite sällskap.
Sen efter "kvälls"promenaden hämtade jag ut paketet som skulle ha kommit i fredags.
hahahaha......
Behöver jag säga att posten kom tillbaka på bäst-listan igen, ibland kan det få ta en dag extra om man får hjärtan, smilie gubbar och hälsningar på paketen. ;)
hahahahahahaa.....
Bara lite chockad då jag fick paketet i handen!


Fick godkänt av Moberg på min korvstroganoff och sen drog vi igång Fast & Furious 5!
Bra film men lite lite bilar.... 

Nu ska jag diska och sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0