Insats!

Idag har jag hoppat in på jobbet och gjort en insats.
Eller iaf försökt gjort en insats.
Det var lite kämpigt igår för dom så dom hamnade efter, vilket jag hoppas vi har löst idag och kommit ikapp någorlunda med att fylla upp butiken igen.

Efter de vart det en sväng till farmor för att lämna av potatisen som jag var ute igår och köpte tidigt på morgonen.
Men insåg då jag skulle bära in säcken att 25 kg potatis är ganska tungt. Alltså blir det till att träna armmusklerna här framöver.  ;)
Nån som har nå bra hemmaträningstips?
Mer potatislyft?

hahaha....

Annars så var jag och Moberg på Birsta igår, skjutsade runt henne i en rullstol och shoppade lite.
Slappat på min soffan till Dear John innnan det vart middag och sedan bio. :)
Vi såg Crazy, stupid love... Mycket bra! ;)

Nu ska jag se slutet på Wanted..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0