ÅÅÅÅ såååå bra det blir!

Mickes halloween mask blir nog så jävla bra! :D
Sjukt stolt att jag snart lyckats få ihop den.
Han och Nejman har varit här idag och modellat. Nejman har mest legat i soffan och spelat NHL 01...
hahahahaa!
Så bra att dom var här för då var jag ju faktiskt tvungen att göra den.
Soon done, alltså!
Bild på resultatet kanske kommer imorgon då, om "kunden" är nöjd! ;P


Nu så ska jag byta om och fixa håret som är en katastrof, sen hämtar jag upp Mobergárn och sedan drar vi till Frida & Tim för middag! :D
Hon längst till höger hinner inte med middagen, hon sitter i en bil hem från STHLM, tråååk!
Men nästa gång är hon nog med hon också!
Hoppas vi!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0