För födelsedagsfirande

Har ju städat hela dagen och panikslaffsat ihop en rulltårta. hahahaa
Sove kom och hämtade mig innan 17 och sedan for vi och hämtade mormor och George. Hamnade ute på Åstön och Idyllen för räkfrossa! Gotta!
Fick lite presenter! Det tycker vi om!
- Pengar av mormor
- Vinglas & karaf av Roger, Paula och Benjamin
- Sen en vinkyl och en picknickfilt  med döskallar av mamma, brorsan och Sove
Sen när jag kom hem vart det fika med Jossan, Sandra, Carro, A-L och Jonas här hemma.
Och av dessa fick jag presenter med. :D
Av tjejerna + Moberg, Daniel & Andreas fick jag pengar till en *piiip* och fina blommor. ;P
(hihi... vad får ni veta vid ett senare tillfälle!)
Och av Anna-Lena och Jonas en jättefin väska och sjal med döskallar på från Kina!
En toppen för födelsedag! :)
Nu sängen!
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0