7.25

Idag tyckte grannen att det var dags att kliva upp och vara vaken vid 7.25!
Det tyckte inte jag, men hade ingen som helst ork att gå och klaga. Men händer det en gång till så är jag där och bankar!!!!
Det som var mest irreterande av allt var att jag för en gångs skull hade kunnat sovit betydligt längre.
Har sovit fruktansvärt dåligt den senaste veckan och vaknat sjukt tidigt.
Sååå vart det idga med, men inte mitt fel.
La mig dock på soffan och kikade på tv och efter ett fruktansvärt pinsamt/dåligt avsnitt av Sjunde himlen (inte direkt det bästa programmet i vanliga fall heller, men idag var det riktigt dåligt!) så gick jag min promenad.
Det vart runt Grodtjärn. Riktigt skönt. Få människor (typ 3). Inge trafik.
Bara jag och en massa skog.
Sjukt skönt....!
Nu en dusch och sen jobb!
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0