11.5.11

Idag var det jag som öppnade på jobbet. Dagen går så himla fort när man gör det.
Vips måste man gå hem!
Det är helt galet vad jag mår bra där!
Men det är ju inte så konstigt när man har typ världens bästa kollegor! :D
Kärlek till dom!

Väl hemma innanför min egen dörr stod disken på tur.
Tror det var någon som bakade och bjöd på middag igår?!
Hmmm.....
Och efter en improviserad middag så tog jag cykeln ner till Hedbergska (först skulle vi vart vi ån men där var så mycket folk!) för att möta upp Jossan, Sandra, Danne och Skog.
Basketlir stod på schemat. Skulle inte vara med från början med tanke på skavsåret men ibland kan man inte låta bli. Var ju typ sämst men men.... Gjorde några poäng iaf.
Imponert!

Nu blir det sängen efter att ha sett de program man ville se för ikväll.
Imorgon är en annan dag.
HEJ!
PS. Viktoria, pappas vaniljhorn är 1000 gånger godare! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0