Stressad, förvirrad?!

Men bara lite, har insett att imorgon efter kl 15 har jag semester. Alltså måste jag packa en väska med skidkläder och annat krafs. Vad ska man ha med sig?!
Sen måste jag försöka hinna med att städa av lite här hemma, kolla så det inte ligger nån mat i kylen och blir gammal, lägga undan all ren tvätt jag tvättat idag m.m. m.m.
Helt galet mycket man ska hinna med, och så är jag även lite uppstressad sen jobbet idag, hoppas jag fick allt gjort och sånt.

Känner mig lite förrvirrad också!?!

Men en annan sak, som är bra, är min nya kamera, den fungerar galant och nu tänkte jag faktiskt visa er bilder på mina nya brillor från Specsavers.

Och så två bilder på mig i dom!

Snygga va?!
Jag gillar dom iaf...

Nu ska jag fortsätta mitt fredagsmys med mig själv, tända ljus, en full tallrik med grönsaker och så dipp förstås!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0