Paket!!!

Har precis kommit tillbaka från Ica, har skickat några paket men framför allt har jag hämtat ut mitt paket från Gina.
Mina nya favorit jeans låg där + lite annat så klart! ;)

Här är dom, Kristen zip jeans i färgen retro blue! Så himla sköna! Och perfekt längd för mig, ska ju egentligen vara ankel jeans men på mig slutar dom där precis alla andra jeans skulle behöva sluta! hahahaa....
Kort som man är, är allt för långt.... 
Sen dök detta med också...

Alva dress, Lydia tank (det nya baslinnet!) och ett halsband med döskallar såklart. ;)

Och i lördags drog jag hem denna från butiken, menningen att jag ska ha den till jeansen, vi får se:

Rebecca party top
(alla bilder är från ginatricot.com)

Nå, vad sägs?!

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0