16.3.11

Hemresan från London gick faktiskt bra. Hittade det mesta själv men incheckningsdisken fick vi fråga efter! hahahaha.....
Tyvärr vart det en lååång väntan på Gatwick Airport eftersom planet var försenat. Inte så roligt....
Men till slut fick vi kliva på och lyfta hemåt, sjukt bra väder så man såg allt på marken, häftigt!
Tyvärr vart jag inget trevligt sällskap den sista biten i bilen på väg hem, somnade nånstans efter Söderhamn tror jag.
hahahahaa.....
Tack Frida & Tim för att vi fick bo hos er, fast du (Frida) inte visste om att vi skulle komma!
Väl hemma packade jag upp och tog igen några Big Brother avsnitt! ;)
Dock mycket chockad då jag fick se Annie hångla upp hunken i duschen!!!!!!!!!

Sen somande man som en däckad säl.
Idag vart en tidigt morgon igen, tvätten väntade. Sen har jag slappat på balkongen, handlat lite mat och använt min nya tygkasse från Primark. Powernappat nån timme, ätit mat samt gjort matlådor och så nu har jag precis tagit ut en sockerkaka ur ugnen. :)
Mer tv ikväll, för imorgon är det slut på semestern. :) Back to work!
I nästa inlägg får ni se vad jag shoppade i London, inte mycket men det vart lite iaf.
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0